Przejdź do głównej strony Twojego konta
Dzisiaj jest sobota 23.06.2018
imieniny obchodzą:
Wanda, Zenon, Albina
Życzymy miłego dnia!
Zaproś znajomych i przyjaciół!
Odszukaj znajomych
Dodaj nową firmieDodaj nową firmie
REKLAMA
Polonia
Katalog firm
Liczba dostępnych albumów:278
Liczba porad dla Ciebie i Twojej Rodzinki: 78
Strona główna forum -> Motoryzacja -> AUTO - jakie i gdzie kupić?
Temat: AUTO - jakie i gdzie kupić?
2008-05-08 11:38
Na forum od: 2008-01-09
Miasto: Wałbrzych
Tematów: 2
Postów: 9
 Chciałbym zakupić auto używane oczywiście, chcę przeznaczyć kwotę około 30.000 zł, wiem że za te pieniądze można już coś całkiem rozsądnego zakupić. Ale nie jestem zdecydowany i dlatego proszę o radę jaką markę jaki model byście polecili? No przede wszystkim gdzie najlepiej kupić?
2008-05-08 11:43
Na forum od: 2008-05-06
Miasto: Wrocław
Tematów: 1
Postów: 12
Sprowadzać z zagranicy - adui może już kupić kobi extra za tą kasę, no chyba ze wolisz sedan. Jeśli kupisz za granica unikniesz dodatkowych kosztów. W Polsce ponoć auta są coraz droższe, a i nie wiadomo, czy nie jakiś bubel pod nową metką wypuszczają.
2008-05-08 11:45
Na forum od: 2008-01-15
Miasto: 
Tematów: 3
Postów: 18
Ja mam najlepszą propozycję - 60 maluszków po 500zł i będziesz mógł co dzień wybierać... jaki kolor. Zielone skarpetki - zielony maluszek, czerwony krawacik czerwony maluszek:) Fajny pomysł, prawda? kto jest za?
2008-05-08 11:49
Na forum od: 2008-01-09
Miasto: Wałbrzych
Tematów: 2
Postów: 9
No fajnie ale ubezpieczenie mnie zabije !!! a jeszcze dochodzą przeglądy techniczne a nie wspomnę już o wymianie opon z zimowych na letnie :) No a jak miałbym to zaparkować wszystko koło domu?
2008-05-08 11:51
Na forum od: 2008-01-09
Miasto: Wałbrzych
Tematów: 2
Postów: 9
Z drugiej strony daje to możliwość zabranie całej rodziny i wszystkich znajomych na wakacje :)
2008-05-08 11:51
Na forum od: 2008-01-15
Miasto: 
Tematów: 3
Postów: 18
Akurat facet z zaparkowaniem ma mały problem. Wystarczy, że każdej żonie dasz jednego maluszka na przechowanie i problem z głowy.
Mówisz, że przeglądy Cie zabiją. A wydawanie kasy na kosmetyczkę dla babki by Ciebie nie zabiło? Oj, uwierz mi, że zabiłoby Twoją kieszeń:D
Maluszki są niegroźne i jakie wdzięczne. Niejeden w maluszku rodzinę założył:D
Odpowiedzi: 7 
<< Pierwsza < Poprzednia [1] 2 Następna > Ostatnia >>

REKLAMA